21 Ekim 2012 Pazar

Diplomatik Flörtte Gelinen Son Nokta : !





Geçti Bor'un pazarı,sür eşeğini Niğde'ye diye buna denir işte.
Diplomatik flörtler konusunda geldiğimiz son nokta işte budur arkadaşlar !
Sen zamanında kafanı çalıştırma sonra da gelmiş bitmiş şeyin flört ayaklarını yap. Oh olsun sana işte Şükriye ;bu da sana ders olsun !
İlişki uzmanım(!) ile giriştiğimiz diplomatik görüşmeler sona erdi,sayın seyirciler :))
devamlı takıldığı mekana gittik.
Bu kez yoktu tabi.çok ısrarlı olmayan, üzerine yapışıp kalmayan bir duruşum olsun istiyordum.
"senin hep buraya takıldığını düşünüyordum.Bu kez yoksun.Arkadaşlarla oturuyoruz.Müsaitsen sen de gelsene bize"mesajı attım. Dakikalar geçti.Bizimkinden ses yok. 
Eve geldim.Bizimkinden mesaj  " kuzu spor salondayım.teşekkür ederim davetin için" 
mersilerden bir demet.Lütfettin.Bir kaç kere daha mesajlaştık.Olan bu !
anladım ki gider yapıyor bu .bir zamanlar benim takındığım tutum ona soğuk gelmiş olmalı.Amaaan ,ne yapayım ya,dedik sana olursa ne alâ!
Bir daha karşılaşırsak ben de normal arkadaş gibi davranacağım.Sanki gerçekten arkadaş havasında oluyor gibi.
erkekler bir süre önce peşinden koştukları kadın kendilerine dönünce bir havaya giriyorlar.Gerçi bu herhalde kadınlarda da oluyor.Değişir tabi kişisine göre.Her insan bir değil.Ama erkekler bu havaya girme meselesinde biraz baskın mı oluyorlar ne ! Hele de kendilerinde biraz tip,yakışıklılık varsa elimizi sallasak ellisi diye düşünüyorlar !!
Aman sanki biz bit çuvalıyız...
Diplomatik flörtlerde geldiğimiz son nokta şu : önümüzdeki maçlara bakacağız.Artık ilişkiler konusunda biraz daha bilgi sahibiyim.Nasıl seneler boyu devamlı kitap okuyarak,sosyal aktivitelere girer,şiir öykü günlerine katılıyor genel kültür birikimi yapıp enginlere yol açıyorsan,ilişkiler konusunda da diplomatik ,kıvırtmalı,bir şeyi söyleyip her manaya çekebileceğin yaklaşımları öğrenmek istiyorsan erkekleri/kadınları öğreniyormuşsun.Eeee hele ki bazıları buna daha fazla mesai harcıyor...Sanıyorum mesai ücretlerini fazlasıyla alıyorlardır değil mi ?
Peki diplomatik flörtler olur da,diplomatik evlilikler olmaz mı!Bunu da gördük!
Ama o bundan sonraki yazımda....Beni bekleyin anacığım...Bir ukala gördüğü evlilik izlenimlerini fiştekleyecek:-)) 

  

6 yorum:

  1. ahahaa,süpersin:))
    yeni yazı dizini merakla bekliyorum zira kendimden de birşeyler bulacağımı düşünüyorum:)))
    o ilişki uzmanı abi de o sırada kaşına kaşına televizyonda alemin kıralını izliyordu belki,sana hava attı kas yapıyorum diye:)yapar bu erkekler,herşey beklenir:)

    YanıtlaSil
  2. Herseyde vardir bi hayir, en azindan bi adim atsaydim keske demiceksin bosveeeerrr...

    YanıtlaSil
  3. ilişki uzmanım yakın bir bayan arkadaşım,ebrucum:))
    Yaşadıkça görüyoruz,çevremizde gözlemliyoruz.Bundan böyle emin adımlarla yürüyen bri var :D
    Umay,
    bence de öyle.Bunda da vardır bir hayır.Bunu düşününce zaten hırsına yenik düşmüyorsun:)

    YanıtlaSil
  4. Şükriye canım yazdıklarının bir kısmını okuyamadım.
    Seçtiğin yazı fontu insanın gözünü alıyor okumayı biraz zorlaştırıyor. Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  5. şu an itibariyle yazı renginde değişiklik yaptım,arkadaşım.Düşünememiştim bunu.Teşekkür ederim,uyardığın için:)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

... BÜTÜN KIZLAR TOPLANDIK ... Template by Ipietoon Cute Blog Design and Waterpark Gambang