30 Kasım 2012 Cuma

BEN YAPTIM

Sevgili dostlar el emeği göz nuru bir iş yapmayalı o kadar çok olmuştu ki.Arkadaşımın evinde gördüğüm etamin portre beni inanılmaz heyecanlandırdı ve ben iki öğretmene iki hediye diye yola çıkarak başladım etamin işlemeye.
Etamin Atatürk portresi yapmak için öncelikle internette biraz dolaştım.Google'a yazdığınızda size bir sürü seçenek sunuyor.Ben de beğendiğim iki modelin örneklerini çıkardım.
Öncelikle Yalova'da etamin bulmakta zorlandım.Ama sonra hobi dükkanlarından birinde simli krem etamin buldum.Üzerine kahverengi iple işlemeye başladım.

 

Kağıt üzerinde görünen model etamin üzerinde belirmeye başlayınca geröekten kendi yaptığıma kendim hayran oldum.
 
 
 
Satış bloğum olan www.advestiyer.blogspot.com web adresinden satışa sundum.Ellerime sağlık:))

15 yorum:

  1. Valla ellerinize sağlık, harika:)

    YanıtlaSil
  2. oy oy oy ellerine sağlık canım, ne harika bir fikir bu..Ata'mızın ruhu şad olsun..çok güzel olmuş çatlasın yobazlar:)

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler gerçekten harika oldu.Çatlasın hem de patlasınlar...

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok güzel eline, emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Harikaa elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Eline sağlık,ne kadar güzel görünüyor:-))

    YanıtlaSil
  7. Ben de Ataturk'un sadece imzasinin sablonunu hazirlayip islemistim. Sonra da portresini yapacaktim. Tesadufen sitenizi gordum. Elinize saglik demeden de gecemedim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

... BÜTÜN KIZLAR TOPLANDIK ... Template by Ipietoon Cute Blog Design and Waterpark Gambang