17 Aralık 2012 Pazartesi

Her Yaşın Ayrı Bir Güzelliği Var

Umay'ın yazısında  'Her yaşın ayrı bir güzelliği var' cümlesini okuyunca direkt aklıma bu şarkı geldi.Tam cuk oturdu bu şarkı derken neden bu şarkıyı ayrı bir yazıda paylaşmıyorum,dedim kendi kendime.

Başta Umay'a sonra tüm kadınlara hediye ediyorum bu şarkıyı...kıpır kıpır..
Dinleyelim bakalım :)

                                                                 İster Ajda Pekkan


                                                           İster Ayten Alpman olsun:


                                                                     Yeter ki gönüller bir olsun :))

5 yorum:

  1. Çok sevdiğim bir şarkı bu, Ayten Alpman'ın da okuduğunu bilmiyordum şimdi öğrendim, teşekkürler :)Ajda'dan biliyorum nasılsa, bir de merakla rahmetli Ayten Alpman'ı seçeyim...

    YanıtlaSil
  2. Ayten Alpman'ınkisini daha beğendim...orkestra da harika..

    YanıtlaSil
  3. ben tam bi Ajda Pekkan hayranıyım dün kuaförde yaptık aynı muhabbeti mumyalasınlar onu ajda hep aynı kalsın falan dedim zaten mumya gibi oldu dedi biri:)
    yanlız Ayten Alpman'ın yorumuna da hayran kalmamak elde değil..
    Şarkı harika yorum harika çok keyif aldım..
    Şükriye sen ne tatlı ne zarif bi insansın ki bu sayfadaki herkes öyle hepinizi çok seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de öyle tatlı ve zarif bir insansın ki demek ki,biz de tanımladığın cümleler sende can buluyor tekrar:))
      Seninle tanıştığım için ben de kendimi şanslı adlediyorum;biliyorsun bu şarkı ilk sana geliyor :-))
      Ajda Pekkan'a ben de bayılıyorum ve bu şarkıyı da güzel yorumlamış...
      Ne güzel denk geldi değil mi,kalp kalbe karşıymış:-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

... BÜTÜN KIZLAR TOPLANDIK ... Template by Ipietoon Cute Blog Design and Waterpark Gambang